Bestellen / betalen

Bestelprocedure

Stap 1 – Een bestelling plaatsen

Als u op de button ‘bestellen’ klikt voegt u het betreffende artikel toe aan het winkelmandje. Er verschijnt dan een inforegel in het scherm dat uw bestelling is toegevoegd. Ook kunt u steeds in de bovenste regel achter het winkelmandje-icoon zien wat de stand is van uw  bestelbedrag. Via de ‘bekijk winkelwagen’-knop kunt u naar de winkelwagen gaan, waar u vervolgens kunt afrekenen. U kunt uiteraard ook verder winkelen.

 

Stap 2 – De winkelwagen

In de winkelwagen kunt u de hoeveelheden van de artikelen nog wijzigen of producten uit de winkelwagen halen. Daarna klikt u op ‘Afrekenen’. Wilt u nog meer artikelen in de winkelwagen leggen, klik dan op 1 van de product-categoriën in de bovenliggende horizontale navigatiebalk en ga  verder met winkelen.

Wilt u het aantal van een besteld artikel wijzigen, of een artikel uit je winkelwagen halen, dan kunt u terug naar de winkelwagen. U kunt op elk moment terug naar de winkelwagen door op het winkelwagen-icoontje de klikken in de bovenste regel.

 

Stap 3 – Afrekenen

Op deze pagina vragen we om de standaard contactgegevens. De verplichte velden worden met een sterretje aangegeven. Velden die onjuist zijn ingevuld geven een foutmelding na validatie. Het verdient dus aanbeveling om de velden zorgvuldig in te vullen.

U kunt hier onder meer aangeven of u een particuliere klant of een zakelijke klant bent door een bedrijfsnaam in te vullen en of u de bestelling op een afwijkend adres wil laten afleveren. Voor zakelijke klanten in België is het mogelijk om het BTW nummer achter te laten. Hier wordt echter wel een controle op uitgevoerd waardoor de uiterste bezorgdatum kan afwijken. Zodra u alle verplichte velden hebt ingevuld kunt u doorscrollen naar beneden.

Onderaan de pagina ziet u nogmaals een overzicht van uw bestelling met bijgewerkte totalen. U kunt uw bestelling hier nogmaals controleren waarna u kunt kiezen voor de door u gewenste betaalmethode. Nadat u het vakje voor goedkeuring van de algemene voorwaarden heeft aangevinkt kunt u verder door op de knop ‘Bestelling met betalingsverplichting’ te drukken.

 

Stap 4 – Bestelling afronden

Na afhandeling van de betalingsmethode wordt na plaatsing van de bestelling een bevestiging naar uw mailbox gestuurd.

 

Account aanmaken

Indien u regelmatig bestellingen wilt plegen op onze site dan bevelen wij u aan een account aan te maken zodat u slechts éénmaal al uw gegevens hoeft in te vullen. Daarna kunt u met uw accountnaam en paswoord steeds opnieuw inloggen.
Ook kunt u met een account de status van uw bestelling(en) volgen.

 

Betaalmethoden overzicht

U kunt bij QualityHygiene een keuze maken uit een breed scala aan betaalmethoden. De bijbehorende betaalkosten zijn als volgt:

Betaalmethode

Kosten

Verzending

iDEAL Gratis Bij voorraad, 2 à 3 werkdagen
Creditcard Gratis Bij voorraad, 2 à 3 werkdagen
Paypal Gratis Bij voorraad, 2 à 3 werkdagen (m.u.v. ‘uitgestelde betaling’)
Bankoverschrijving Gratis Bij voorraad, 2 à 3 werkdagen na ontvangst van overschrijving (kan 1-3 dagen vertraging hebben)

Uitleg per betaalmethode

iDEAL

Heeft u toegang tot internetbankieren bij ING, ABN Amro, Rabobank, ANS bank, SNS Bank, Fortis, ASN Bank, Friesland Bank, Triodos of Van Lanschot? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

  1. Snel, simpel en veilig betalen via je eigen vertrouwde omgeving van internetbankieren.
  2. Betalen via iDEAL bij QualityHygiene is gratis.

Let op: houd je bankpas, PIN-code en eventuele identificatiemethode bij de hand zoals:

  1. ABN AMRO e.dentifier
  2. Rabobank Digipas
  3. SNS Bank Digipas
  4. Fortis Access Key

Start iDeal online demo

Creditcard

  1. Het is bij QualityHygiene mogelijk om met Mastercard, VISA of American Express online te betalen. Het gehele bestelproces wordt beveiligd via een SSL-beveiligde server. Dit zorgt ervoor dat uw creditcardgegevens versleuteld worden verstuurd.

Paypal (Optioneel)

  1. Om te betalen met Paypal moet U lid zijn van deze betaalmethode. Dit kan heel eenvoudig door op de knop Aanmelden te klikken die u terug vindt op de website van Paypal:

www.paypal.nl

Hoe werkt PayPal?

    1. Bij de (gratis) aanmelding kunt u de gegevens van uw bankrekening of creditcard bij PayPal registreren.
    2. Uw bankrekening of creditcard wordt aan uw PayPal-rekening gekoppeld.
    3. U hoeft deze gegevens daarna nooit meer in te voeren bij het verrichten van een betaling.
    4. Nadat u een betaling goedkeurt, schrijft PayPal het bedrag automatisch af van uw rekeningsaldo of uw creditcard.

Waarom PayPal gebruiken?

    1. Eenvoudig aanmelden, eenvoudig in gebruik.
    2. Nadat u bent aangemeld, kunt u meteen betalingen sturen!
    3. Wereldwijd geaccepteerd.
    4. Geld sturen zonder kosten!
    5. Betaal voor aankopen of stuur geld aan iedereen met een e-mailadres in 103 landen en regio’s.

Tip: U kunt geld bijschrijven op uw PayPal-rekening en vervolgens direct betalingen sturen met het verkregen saldo. Geld bijschrijven is heel eenvoudig: log in op uw PayPal-rekening, selecteer het tabblad ‘Geld bijschrijven’ en volg de stappen.
Voor meer uitleg over de werking van Paypal klik hier

 

Bankoverschrijving

Bij een bankoverschrijving maakt u eerst het orderbedrag zelf over op de aangegeven rekening van QualityHygiene. Wij sturen na ontvangst van uw order daartoe een factuur per email op PDF-formaat waarop u uw betaling kunt verrichten. Let op: wanneer u van deze betaalmethode gebruik maakt kan er vertraging. Dit heeft te maken met oorzaken, zoals hieronder omschreven bij punt 2.

    1. Vooruitbetalen is veilig en gratis.
    2. Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Buiten Nederland kan dit 2 tot 5 werkdagen duren. Indien u geen onnodige vertraging wenst zorg dan dat uw betaling via deze website verloopt.
    3. De status van uw bestelling kunt u volgen op onze website onder ‘mijn account’.

Internetbankiert u bij ABN AMRO, Rabobank, FORTIS, ING of SNS bank?

  1. Overweeg dan iDEAL, een eveneens gratis betaalmethode waarbij u betaalt via de vertrouwde internetbankier-software. Bij iDEAL weet QualityHygiene echter meteen of de betaling is goedgekeurd. Uw bestelling zal dan sneller doorgevoerd kunnen worden. Een ander voordeel van iDEAL is dat er bij QualityHygiene geen transactiekosten mee gemoeid zijn.

    Bel mij terug




    error: