Als u op de button ‘bestellen’ klikt voegt u het betreffende artikel toe aan het winkelmandje. Er verschijnt dan een inforegel in het scherm dat uw bestelling is toegevoegd. Ook kunt u steeds in de bovenste regel achter het winkelmandje-icoon zien wat de stand is van uw bestelbedrag. Via de ‘bekijk winkelwagen’-knop kunt u naar de winkelwagen gaan, waar u vervolgens kunt afrekenen. U kunt uiteraard ook verder winkelen.
In de winkelwagen kunt u de hoeveelheden van de artikelen nog wijzigen of producten uit de winkelwagen halen. Daarna klikt u op ‘Afrekenen’. Wilt u nog meer artikelen in de winkelwagen leggen, klik dan op 1 van de product-categoriën in de bovenliggende horizontale navigatiebalk en ga verder met winkelen.
Wilt u het aantal van een besteld artikel wijzigen, of een artikel uit je winkelwagen halen, dan kunt u terug naar de winkelwagen. U kunt op elk moment terug naar de winkelwagen door op het winkelwagen-icoontje de klikken in de bovenste regel.
Op deze pagina vragen we om de standaard contactgegevens. De verplichte velden worden met een sterretje aangegeven. Velden die onjuist zijn ingevuld geven een foutmelding na validatie. Het verdient dus aanbeveling om de velden zorgvuldig in te vullen.
U kunt hier onder meer aangeven of u een particuliere klant of een zakelijke klant bent door een bedrijfsnaam in te vullen en of u de bestelling op een afwijkend adres wil laten afleveren. Voor zakelijke klanten in België is het mogelijk om het BTW nummer achter te laten. Hier wordt echter wel een controle op uitgevoerd waardoor de uiterste bezorgdatum kan afwijken. Zodra u alle verplichte velden hebt ingevuld kunt u doorscrollen naar beneden.
Onderaan de pagina ziet u nogmaals een overzicht van uw bestelling met bijgewerkte totalen. U kunt uw bestelling hier nogmaals controleren waarna u kunt kiezen voor de door u gewenste betaalmethode. Nadat u het vakje voor goedkeuring van de algemene voorwaarden heeft aangevinkt kunt u verder door op de knop ‘Bestelling met betalingsverplichting’ te drukken.
Na afhandeling van de betalingsmethode wordt na plaatsing van de bestelling een bevestiging naar uw mailbox gestuurd.
Indien u regelmatig bestellingen wilt plegen op onze site dan bevelen wij u aan een account aan te maken zodat u slechts éénmaal al uw gegevens hoeft in te vullen. Daarna kunt u met uw accountnaam en paswoord steeds opnieuw inloggen.
Ook kunt u met een account de status van uw bestelling(en) volgen.
U kunt bijQualityHygiene een keuze maken uit een breed scala aan betaalmethoden. De bijbehorende betaalkosten zijn als volgt
Betaalmethode |
Bijkomende kosten |
Verzending |
iDEAL | Gratis, geen kosten | Indien op voorraad, 2 à 3 werkdagen |
Creditcard | Gratis, geen kosten | Indien op voorraad, 2 à 3 werkdagen |
Paypal | Gratis, geen kosten | Indien op voorraad, 2 à 3 werkdagen (m.u.v. ‘uitgestelde betaling’) |
Bankoverschrijving | Gratis, geen kosten | Indien op voorraad, 2 à 3 werkdagen na ontvangst van overschrijving (kan 1-3 dagen vertraging hebben) |
Heeft u toegang tot internetbankieren bij ING, ABN Amro, Rabobank, ANS bank, SNS Bank, Fortis, ASN Bank, Friesland Bank, Triodos of Van Lanschot? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.
Let op: houd je bankpas, PIN-code en eventuele identificatiemethode bij de hand zoals:
Hoe werkt PayPal?
Waarom PayPal gebruiken?
Tip: U kunt geld bijschrijven op uw PayPal-rekening en vervolgens direct betalingen sturen met het verkregen saldo. Geld bijschrijven is heel eenvoudig: log in op uw PayPal-rekening, selecteer het tabblad ‘Geld bijschrijven’ en volg de stappen.
Voor meer uitleg over de werking van Paypal klik hier
Bij een bankoverschrijving maakt u eerst het orderbedrag zelf over op de aangegeven rekening van QualityHygiene. Wij sturen na ontvangst van uw order daartoe een factuur per email op PDF-formaat waarop u uw betaling kunt verrichten. Let op: wanneer u van deze betaalmethode gebruik maakt kan er vertraging. Dit heeft te maken met oorzaken, zoals hieronder omschreven bij punt 2.
Internetbankiert u bij ABN AMRO, Rabobank, FORTIS, ING of SNS bank?