Retourbeleid voor particuliere klanten
Ben je niet zeker van hetgeen je hebt aangekocht of is het product niet wat je ervan verwacht hebt? Dan kun je het product binnen 14 dagen na de ontvangst retourneren. Gebruik daarvoor ons contactformulier, of bel ons gewoon even op: +31 20 6702567. Na de aanmelding sturen wij je ons retourformulier en dan kun je het product zonder opgave van reden terugsturen. Het product dient dan tot uiterlijk 3 dagen na de bedenktijd bij ons binnen te zijn. Wij stellen het zeer op prijs als je wel een reden wilt opgeven voor het retourneren, zodat wij ons aanbod daarop eventueel kunnen verbeteren.
Hoe stuur je het product terug?
Neem dus eerst contact met ons op binnen de gestelde tijd zodat we rekening kunnen houden met jouw wens. Het product moet in de originele verpakking en ongebruikte nieuwstaat worden geretourneerd zodat wij weer een andere klant blij kunnen maken. Let er daarbij op dat alle accessoires en ook de gebruiksaanwijzing erbij zitten. Je moet het pakket zelf frankeren en afgeven bij een pakketdienst. Je kunt het pakket uiteraard ook afgeven bij ons kantoor in Amsterdam: Ruysdaelkade 97-99.
Creditering en terugbetaling
Na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde crediteren wij je het aankoopbedrag en storten wij het bedrag binnen 14 dagen terug op je rekening. Voor de terugbetaling van retourenzendingen of of zendingen die geannuleerd zijn die met een creditcard zijn voorbetaald, wordt 3,0% administratiekosten in rekening gebracht op elk terugbetaald bedrag om QualityHygiene te compenseren voor de verwerkingskosten van de creditcard.
Voor zakelijke klanten: zie onze algemene voorwaarden voor zakelijke klanten.