Retourneren

Retourbeleid voor particuliere klanten

Ben je niet zeker van hetgeen je hebt aangekocht of is het product niet wat je ervan verwacht hebt? Dan kun je het product binnen 14 dagen na de ontvangst voor retour aanmelden. Gebruik daarvoor ons contactformulier, of bel ons gewoon even op: +31 20 6702567. Na de aanmelding sturen wij je ons retourformulier en dan kun je het product zonder opgave van reden binnen 3 dagen na de bedenktijd retourneren. Wij stellen het zeer op prijs als je wel een reden wilt opgeven voor het retourneren, zodat wij ons aanbod daarop eventueel kunnen verbeteren.

 

Hoe stuur je het product terug?

Neem dus eerst contact met ons op binnen de gestelde tijd zodat we rekening kunnen houden met jouw wens. Het product moet in de originele verpakking en ongebruikte nieuwstaat worden geretourneerd zodat wij weer een andere klant blij kunnen maken. Let er daarbij op dat alle accessoires en ook de gebruiksaanwijzing erbij zitten. Je moet het pakket zelf frankeren en afgeven bij een pakketdienst. Je kunt het pakket uiteraard ook afgeven bij ons kantoor in Amsterdam: Ruysdaelkade 97-99.

 

Creditering en terugbetaling

Na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde crediteren wij je het aankoopbedrag en storten wij het bedrag binnen 14 dagen terug op je rekening. Voor de terugbetaling van retourenzendingen  of of zendingen die geannuleerd zijn die met een creditcard zijn voorbetaald, wordt 3,0% administratiekosten in rekening gebracht op elk terugbetaald bedrag om QualityHygiene te compenseren voor de verwerkingskosten van de creditcard.

 

Voor zakelijke klanten: zie onze algemene voorwaarden voor zakelijke klanten.

    Bel mij terug




    error: